telefon    Besplatni telefon
0800 200 035

  • Naslovna
  • Tvrtka
    • Povijest
    • O nama
    • Politika kvalitete
    • Opći podaci o tvrtki
    • Vizija i ciljevi
    • Pravo na pristup informacijama
    • Dokumenti vezano uz zaštitu osobnih podataka
    • Cjenici usluga
    • Opći akti društva
  • Usluge
    • Groblje
    • Higijena
    • Reciklažno dvorište
    • Zelenilo i čistoća
    • Tržnica
    • Autobusni kolodvor
  • Obavijesti
  • Zapošljavanje
  • Javna nabava
  • Odluke
  • Natječaji
  • Kontakt
  • slika1

Javna nabava

Trgovačko društvo - javni naručitelj Komunalac d.o.o. Slavonski Brod, Stjepana pl. Horvata 38, Slavonski Brod, OIB: 61888142985, ovim putem izjavljuje da predstavnici naručitelja iz čl. 13. st. 2. Zakona o javnoj nabavi nisu u odnosima iz čl. 13. st.1. Zakona o javnoj nabavi s bilo kojim gospodarskim subjektom, slijedom čega ne postoje subjekti s kojima društvo ne smije sklapati ugovore o javnoj nabavi.

Popis članaka u kategoriji Javna nabava
Naziv Datum objavljivanja
Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobno 12. srpanj 2022.
Izmjene i dopune - Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobnog vozila 05. srpanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobnog vozila 28. lipanj 2022.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave 28. travanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava ljetne zaštitne opreme za 2022. god. 11. travanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava usluge izrade katastra groblja 08. travanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava usluge izrade programskog modula e Groblje 07. travanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava usluge osiguranja imovine, odgovornosti i nezgode za 2022/2023. godinu 17. ožujak 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava usluge osiguranja vozila za 2022/2023 godinu 17. ožujak 2022.
Poziv za dostavu ponuda za uslugu strojnog iskopa, planiranja i sabijanja materijala 11. veljača 2022.
Odluka o izmjenama i dopunama Pravilnika o provedbi postupka jednostavne nabave 07. siječanj 2022.
Plan nabave za 2022. godinu 03. siječanj 2022.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava usluge hvatanja napuštenih i izgubljenih životinja za 2022. godinu, te usluge obilaska i nadzora životinja u skloništu za životinje 22. prosinac 2021.
Obavijest o upućenom pozivu za davanje ponude 13. prosinac 2021.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava betona za 2022. godinu 02. prosinac 2021.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava mreže za armiranje za 2022. godinu 02. prosinac 2021.
Poziv na dostavu ponuda - Nabava betonskih blokova za 2022. godinu 02. prosinac 2021.
Registar ugovora o nabavi i okvirnih sporazuma u 2020. godini 27. siječanj 2021.
Plan nabave za 2021. 05. siječanj 2021.
Izjava o nepostojanju sukoba interesa 04. siječanj 2021.
Nabava usluge osiguranja imovine, odgovornosti i nezgode za razdoblje od 1.2.2021. do 1.2.2022. godine 30. prosinac 2020.
Registar ugovora o nabavi i okvirnih sporazuma u 2019. godini 06. svibanj 2020.
Plan nabave 28. siječanj 2020.
Plan nabave za 2019. god. 11. veljača 2019.
Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave 18. lipanj 2018.
Registar ugovora o nabavi i okvirnih sporazuma u 2017. godini 14. veljača 2018.
Plan nabave opreme uz sufinanciranje iz Fonda za zaštitu okoliša za 2018. godinu 09. siječanj 2018.
Izjava 04. siječanj 2018.
Registar ugovora o nabavi i okvirnih sporazuma u 2016. godini 31. kolovoz 2017.
Registar ugovora iz 2015. godine 26. srpanj 2017.

Stranica 1 od 2

  • Početak
  • Pret
  • 1
  • 2
  • Sljedeće
  • Kraj

Naš cilj je

ostvarenje zadovoljstva korisnika naših usluga. Želimo biti prepoznati kao komunalno društvo koje kroz predani rad svojih radnika, nastoji zadovoljiti potrebe građana i drugih zainteresiranih strana

Raspored sahrana

Dnevni raspored sahrana na gradskim grobljima

Raspored odvoza komunalnog otpada

Raspored odvoza komunalnog otpada

Raspored odvoza biootpada

Raspored odvoza biootpada

Raspored odvoza korisnog otpada

Raspored odvoza korisnog otpada

Obavijesti, javna nabava, natječaji

Obavijesti

  • 02. kolovoz 2022.

    Radno vrijeme za dane 05.08. (petak) i 15.08.2022.(ponedjeljak)

  • 14. lipanj 2022.

    Radno vrijeme za dane 16.6. (četvrtak) i 22.6.2022.(srijeda)

  • 31. svibanj 2022.

    Odvoz bio otpada na području Grada Slavonskog Broda

  • 31. svibanj 2022.

    Obavijest

  • 26. svibanj 2022.

    Obavijest o radnom vremenu na Dan državnosti 30.5.2022. godine

  • 15. travanj 2022.

    Radno vrijeme za dan 18.04.2022. (Uskrsni ponedjeljak)

  • 05. travanj 2022.

    Obavijest o promjeni radnog vremena odlagališta Vijuš jug u Slavonskom Brodu

  • 31. ožujak 2022.

    Ljetno radno vrijeme Gradske tržnice

  • 16. ožujak 2022.

    Obavijest o poteškoćama s prodajom autobusnih karata

  • 12. ožujak 2022.

    Akcija odvoza glomaznog otpada u 2022. godini - „Volim svoj grad“

  • 01. veljača 2022.

    Obavijest za korisnike usluga MO dr. Ante Starčević

Ostale obavijesti

Javna nabava i natječaji

  • 15. srpanj 2022.

    Poziv za javnu dražbu radi prodaje otpisanih osnovnih sredstava TD Komunalac d.o.o.

    Natječaji
  • 12. srpanj 2022.

    Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobno

    Javna nabava
  • 07. srpanj 2022.

    Natječaj za zakup poslovnog prostora

    Natječaji
  • 05. srpanj 2022.

    Izmjene i dopune - Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobnog vozila

    Javna nabava
  • 28. lipanj 2022.

    Poziv na dostavu ponuda - Nabava financijskog leasinga radi nabave rabljenog osobnog vozila

    Javna nabava
  • 23. lipanj 2022.

    Poziv za javnu dražbu radi kupnje otpisanih osnovnih sredstava TD Komunalac d.o.o.

    Natječaji
  • 23. svibanj 2022.

    Poziv za javnu dražbu radi kupnje otpisanih osnovnih sredstava TD Komunalac d.o.o.

    Natječaji
  • 28. travanj 2022.

    Pravilnik o provedbi postupka jednostavne nabave

    Javna nabava

Komunalac d.o.o.
Stjepana pl. Horvata 38 
HR-35000 Slavonski Brod

Tel: + 385 (0)35 445 603
Fax: + 385 (0)35 443 740

E-mail: uprava@komunalac-sb.hr

Informacije/reklamacije:
0800 200 035

IBAN: HR72 2340009 1110885904, PBZ d.d.